Întrebări frecvente

Care este procedura de achiziție a conturilor CCPonline?

 Alegeți tipul de cont pe care îl doriți, apăsați butonul de înscriere și completați formularul cu datele personale. La final, dați click pe butonul Înscriere. Veți primi în scurt timp un mail cu detaliile plății, datele de acces pe platformă și un link de confirmare a plății. Contul dvs. va fi activat după confirmarea plății. 

Conturile de CCPonline se achiziționează prin depunere de numerar la orice agenție BRD sau prin ordin de plată.Conturile se pot achiziționa și la sediul firmei Cognitrom, Piața 14 Iulie nr. 18, Cluj-Napoca (în cazul persoanelor juridice).

 Cum achiziționez CCPintranet?

CCPintranet se poate achiziționa de către persoane fizice sau juridice, prin depunere de numerar la orice agenție BRD sau prin ordin de plată. Veți primi kitul de instalare împreună cu manualul de utilizare. Psihologul care cumpără sau gestionează platforma CCPintranet va participa la un curs de instruire la sediul Cognitrom.

 Ce fac dacă am uitat parola?

Dați click pe butonul Am uitat parola, aflat pe prima pagină, în dreapta sus și introduceți adresa de mail pe care ați utilizat-o la înregistrarea pe platformă. Veți primi în scurt timp un mail cu parola dvs.

 Cum îmi accesez contul?

Introduceți codul de utilizator și parola în câmpurile aferente aflate pe prima pagină, în dreapta sus. La prima accesare a contului, va fi nevoie să vă personalizați contul prin completarea datelor personale.

 Cum îmi schimb parola?

Intrați în contul dvs., la secțiunea Contul meu. Acolo vă puteți vizualiza informațiile legate de cont- codul de utilizator, parola și data expirării contului. Dați click pe butonul Schimbă parola și introduceți parola actuală și pe cea nouă.

 Mi-am introdus codul de utilizator și parola, dar nu pot să-mi accesez contul. Ce fac?

Verificați dacă ați introdus corect codul și parola, exact așa cum v-au fost transmise în mail. Dacă aveți litere scrise cu majuscule, aveți grijă să le scrieți cu CapsLock. De asemenea, încercați să schimbați browserul (vă recomandăm Google Chrome). Dacă nu reușiți să vă accesați contul, contactați-ne la adresa de mail ccp@cognitrom.ro, scrieți-ne un mesaj la rubrica de contact de pe platformă sau sunați la numarul de telefon 0756085003.

 De câte ori poate elevul să completeze chestionarele de autocunoaștere?

Elevul poate completa o singură dată chestionarele de autocunoaștere. După ce completează toate chestionarele, platforma îi va genera un profil vocațional al rezultatelor, pe baza cărora își poate identifica ocupațiile și traseele educaționale potrivite.

 Chestionarele de autocunoaștere sunt o modalitate potrivită de a evalua profilul psiho-aptitudinal al adolescentului? 

Pentru orientarea în carieră, cele mai relevante dimensiuni sunt interesele vocaționale, valorile legate de muncă și ablitățile. Interesele și valorile sunt prin excelență subiective, prin urmare se evalueaza subiectiv, prin chestionare de autocunoaștere. În ceea ce privește chestionarele de abilități cognitive și non-cognitive, acestea conțin și itemi obiectivi, precum și instrucțiunea ca elevul să se compare cu cei de vârsta sa în evaluarea nivelului de performanță. Pot exista cazuri în care elevul să se supra sau subevalueze, însă imaginea de sine și nu imaginea reală este cea care influențează alegerile de carieră ale adolescentului. Dacă psihologul dorește, poate combina evaluarea CCP cu probele obiective din platforma de evaluare a dezvoltării Pedb.